Friday, October 29, 2010

i miss my friend

i miss zerd.....honestly i miss all of my friends...all of my beloved true loyal friends...malam ni post ni pasal zerd sbb dia br anta msg kat aku...kat fb...so far dia la yang paling rajin anta msg kat aku...soh aku call dia...agak2 atleast once in 2 weeks dia akan tanya khabar n kluarkan perintah utk aku call dia..hehe...p tiap kali pun aku akan langgar perintah tu...
sorry makcik...aku appreciate sangat ko care pasal aku..terharu sangat2...and aku berdoa sangat2 ko xkan give up checkin on me... :)
ader sbb aku tak call...aku tak mampu nak call n bercerita ngn ko and knowing that aku kna hang up soon n entah bila lagi aku leh call ko...sedih sangat aku nk pk..siyes...
sebenarnya ni apply kat most of my friends...aku jarang call or chat ngn korang bukannya sebab aper...p sbb aku tgh tak mampu skarang nie....aku tgh emosi emo-emo macam neemo...hehe....so aku amik keputusan untuk lebih banyak mendiamkan diri dpd tercerita benda yg tak sepatutnya aku cerita...eheh...ni kan dah cerita sikit? :p
aku ok...i m still engaged....and yes aku masih kat sini (jepun)...struggle nak habiskan master aku. insya Allah pertengahan tahun depan aku habis dan aku akan pulang ke tanahair tercinta.pastu aku akan keja kat ibu pertiwiku bumi sarawak. maybe masa tu boleh lah aku sering kontek korang sbb by then aku dah leh jumpa korang. kalo aku sedih sgt2 aku leh la lari ke mana2 korg ader..korang kan berselerak kat bumi bertuah malaysia tu... hehe...
jadi aku harap dalam tempoh aku bertapa ni,aku harap kengkawan aku takkan berkecik atie ngn aku. korang anta msg ke aper, aku akan layan. p janganlah ambik atie kalo aku tak segirang dulu.aku dah tua.nak melompat2 girang macam muda2 dulu, takut tulang patah pulak...ngeh ngeh ngeh... paham2 la metafora aku tu ek.
aperpun, aku bangga ngn korang smua.so far smua jadi manusia berguna. mampu nak sara diri.tu satu permulaan. pastu kita sara mak bapak kita.pastu kita sara keluarga kita. setiap hari korang turun kerja, adalah hari2 d mana korg adalah warganegara yg menyumbang kepada negara.ecece...aku memang ska melalut mcm ni. :p
so dengan izin Allah kita akan berjumpa lagi....dan aku rindu sangat2 kat korang smua...smua mua mua muaaaaa.... ;)