Friday, July 9, 2010

...emotional d senja jumaat....

  1. i am still at the lab...totally my fault cuz i went the lab in the afternoon today...eventhough i knew i have stuffs to do...sekpa....yg penting keja siap.
  2. saya sangat ingga dengan kenyataan F**** S***** yang mengaku dia sedang bercinta dengan J****....saya sangat alergik dengan perempuan2 yang dahla merampas suami orang....then g buat statement 'saya dan dia sedang bercinta...we r in love...' urghhhhhhhh....muntah darah saya dengar...berdarah telinga saya dengar...mun lah saya volcano...dah muntah lava saya dengar...(ok..camney eja lava? lava ka larva...haha) ...anyway...dearest perempuan...ko dahla merampas suami orang....pastu you wanna rub it to her face? pedulikla kalo rmh tangga diaorg mcm tongkang d landa ribut badai tsunami! they even had a baby together! doesnt dat mean anything to you? skali pun dat guy bina taj mahal for you...berhati perut la sikit...ko ya perempuan...sampey juak kempang atie molah empuan lain camya? diam2 udah...mun org anok kau nang patut la juak....eiii.....smoga kitak 2 bahagia lah owh...
  3. tringat kisah M**** dan R*****......kami bergamba mcm ni sbb disuruh photographer! kami masih menjaga batas2 agama.....huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhh...mun dah bodo,diam2 udah...sik perlu nak polah statement bodo....sigek jakla...mun photographer ya suruh bukak baju, ko bukak sik?
  4. adoi...saya emo..ya memang saya emo pasal hal2 mcm nie....adoiiiiiiiiii....adoiiiiiiii....owh kawan2...janganlah merampas lelaki org owh...true we cant help who we fall in love with...and maybe jodoh kita adalah suami orang...but if that happen...do the right thing...pergi jumpa isteri..bincang cara elok...kalo isteri tu tak redha...tolonglah undurkan diri...dan berdoa pada tuhan...mintak petunjuk apa jalan terbaik...janganlah g menggedik2 kat laki tu and hope he will divorce his wife and leave her and their child behind....peritnya penceraian...janganlah jadi punca penceraian orang lain...imagine if the same thing happens to us....sedih la bila mengenangkan ada orang terlalu self-centered and sanggup buat apa saja asal diri dia bahagia....skalipun org lain terseksa... :(

p/s: really proud of my friend, Heliza Helmi...dah bukak syarikat sendiri....you go girl! cek out the HHP(Heliza Helmi Production) facebook here....sokonglah industri muzik tanahair kita.... :p